AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

Votez pour Bad Lovers

12345

 

 Theodore Wright - when life gives you lemons, throw 'em back in its face

Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
Theodore Wright

Theodore Wright

» METIER : Mécanicien
Theodore Wright - when life gives you lemons, throw 'em back in its face - Page 2 19020606020315317516110017
» AVATAR : Dawid Auguscik
» POINTS : 201
» MESSAGES : 30
» JE SURVIS DEPUIS LE : 06/02/2019

Theodore Wright - when life gives you lemons, throw 'em back in its face - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Theodore Wright - when life gives you lemons, throw 'em back in its face   Theodore Wright - when life gives you lemons, throw 'em back in its face - Page 2 EmptyVen 22 Fév - 23:49

Je dois admettre, je comprends trop pas pourquoi tu envoie juste un emoji xD
Revenir en haut Aller en bas
Neal Jones

Neal Jones

» METIER : ASTROPHYSICIEN
Theodore Wright - when life gives you lemons, throw 'em back in its face - Page 2 Tumblr_o3haekAbBx1qfq1l5o3_r1_250
» AVATAR : DYLAN O'BRIEN
» POINTS : 401
» MESSAGES : 79
» JE SURVIS DEPUIS LE : 19/12/2018

Theodore Wright - when life gives you lemons, throw 'em back in its face - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Theodore Wright - when life gives you lemons, throw 'em back in its face   Theodore Wright - when life gives you lemons, throw 'em back in its face - Page 2 EmptySam 23 Fév - 4:09

Juste pour dire que c'est Ok ;)
Revenir en haut Aller en bas
Theodore Wright

Theodore Wright

» METIER : Mécanicien
Theodore Wright - when life gives you lemons, throw 'em back in its face - Page 2 19020606020315317516110017
» AVATAR : Dawid Auguscik
» POINTS : 201
» MESSAGES : 30
» JE SURVIS DEPUIS LE : 06/02/2019

Theodore Wright - when life gives you lemons, throw 'em back in its face - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Theodore Wright - when life gives you lemons, throw 'em back in its face   Theodore Wright - when life gives you lemons, throw 'em back in its face - Page 2 EmptySam 23 Fév - 4:11

Oooh! Wow, je me sens un peu conne là tout de suite Theodore Wright - when life gives you lemons, throw 'em back in its face - Page 2 1457743967
Revenir en haut Aller en bas
Neal Jones

Neal Jones

» METIER : ASTROPHYSICIEN
Theodore Wright - when life gives you lemons, throw 'em back in its face - Page 2 Tumblr_o3haekAbBx1qfq1l5o3_r1_250
» AVATAR : DYLAN O'BRIEN
» POINTS : 401
» MESSAGES : 79
» JE SURVIS DEPUIS LE : 19/12/2018

Theodore Wright - when life gives you lemons, throw 'em back in its face - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Theodore Wright - when life gives you lemons, throw 'em back in its face   Theodore Wright - when life gives you lemons, throw 'em back in its face - Page 2 EmptySam 23 Fév - 4:31

Mais non faut pas tkt ;)
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Theodore Wright - when life gives you lemons, throw 'em back in its face - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Theodore Wright - when life gives you lemons, throw 'em back in its face   Theodore Wright - when life gives you lemons, throw 'em back in its face - Page 2 Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
Theodore Wright - when life gives you lemons, throw 'em back in its face
Revenir en haut 
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2
 Sujets similaires
-
» Theodore Wright - when life gives you lemons, throw 'em back in its face
» Life is always a test.
» Jaesun Lee + I've never thought life would end like this, it's scary.
» MAXIMILIAN ANDERSON + LIFE IS A HIGHWAY
» Jaesun Lee + I've never thought life would end like this, it's scary.

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
What Comes After :: Never Die Alone :: les fiches de personnages :: Les solitaires :: les fiches de personnages-
Sauter vers: